جمعه, 7 اردیبهشت 1403
نصر نیروی یزد - مشروح خبر :: برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی مهندسی برق در استان سمنان - شاهرود

 

 

برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی مهندسی برق در استان سمنان - شاهرود
برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی مهندسی برق در استان سمنان - شاهرود

 


تاریخ ثبت: 1392/12/28

 

قائم مقام نمایشگاه مهندسی برق دانشگاه شاهرود گفت: انجمن علمی دانشجویی برق این دانشگاه دومین نمایشگاه تخصصی مهندسی برق در استان سمنان را از 23 لغایت 25 فروردین ماه 93 برگزار می کند.  

به گزارش "برق نیوز" حسینی اظهار داشت: با توجه به اینکه قشر وسیع شرکت‌کنندگان در نمایشگاه را دانشجویان حوزه‌ مهندسی برق تشکیل می‌دهند، قرار است مسابقه‌ای در این زمینه برپا شود که در خاتمه به برندگان جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

دسترسی آنلاین به پایگاه های داده در دانشگاه شاهرود

 رئیس کتابخانه مرکزی دانشگاه شاهرود نیز در این نشست از دسترسی آنلاین دانشجوبان و اساتید این دانشگاه به پایگاه های داده خبر داد و گفت: پس از قطع تدریجی دسترسی دانشگاه شاهرود به کلیه پایگاه های داده علمی و پایگاه های استنادی در طول سال 91 و قطع کامل دسترسی در دی ماه سال 91 ( آغاز سال 2013)، کتابخانه مرکزی دانشگاه از طریق پژوهشکده جهاد دانشگاهی و سامانه اسما وزارت علوم، اقدام به تامین منابع الکترونیکی به صورت Document Delivery کرد.

داوود شاهسونی تصریح کرد: این اقدام اگر چه تنها راه ممکن برای رفع نیاز اعضای محترم هیئت علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی در طول یک سال و اندی بود، اما به دلیل ضعف های فراوان سامانه های مذکور، دشواری های زیادی برای استفاده کنندگان و همچنین مدیریت و پرسنل مرتبط در کتابخانه، به همراه داشت.

 

 


منبع خبر:           تعداد مطالعه: 2792


 

دیدگاه کاربران